Reklamační řád.
Případné reklamace
vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro
fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců.
Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :
- Výrobek
byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je
třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od
dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat
prodejce).
- Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo
zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou
(pokud u výrobku existuje).
- Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
- Výrobek byl poškozen působením živlů.
- Výrobek
byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s
podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
- Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.
Postup při reklamaci :
- Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
- Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.
- Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.
Odstoupení od smlouvy :
Kupující má dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. Zák.), právo
odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak
rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v
původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě. Po navrácení zboží,
prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží předem
dohodnutým způsobem. Náklady spojené s dopravou se nevrací.
Možnost vrácení zboží se nevstahuje na výrobky, které byly poupraveny
na žádost zákazníka - štoček, razítko s nalepeným štočkem.